HTML

hűség

Életttörténet, régen irt levelek,melyekre a jelenben más válaszok passzolnak, család, múlt és jelen. Egy be nem teljesült szerelem története, mely gúzsbakötött egész életem , - naplótöredékek és levelek alapján - valós története, egyben az akkori kor hű képe, majd az azt követő küzdelmes élet .

Friss topikok

Linkblog

Archívum

visszatérés a gyökerekhez, gyermekkor, szerelem....

2009.01.09. 22:43 hűség

Tamás nagyon szerette a szép szőke hosszú hajamat, mindig arra kért, hogy ne vágassam le.Gondoltam egyszer, megviccelem és azt irtam, hogy levágattam a hajamat Idézet válaszleveléből:2 ...Azt hiszem haragszom, bár igyekezek túltenni magamat.Nem tudom, hogy mi igaz: levágattad-e a hajadat vagy sem??????? Ha tényleg igaz akkor nem tudom mit szóljak.Felfogásom erről a dologról úgyis ismered.A külső mindig a belső egyéniség formáló hatása alatt áll. Túl divatos haj.....túl divatos lány/?/, esetleg már túl divatos elvek/?/ Nos mindegy! Hiszen november 7.-én azt hiszem haza tudok menni, majd akkor meglátom és meghallom mit csiripelnek a kis verebek." Nagyon vártam haza, láttam lelki szemeim előtt hogy milyen ideges lehet összeszoritott foggal. Megérkezése után nagyon sietett hozzám.Amikor kinyitottam az ajtót és meglátta vállamra omló hajamat, felkapott, össze-vissza csókolt, pörgött velem örömében.Már ezh utóbbi is megérte, hogy egy kicsit megvicceltem, bár amit irt az nem esett olyan jól. Apai Nagyanyám épp akkor tartózkodott hosszabb ideig nálunk, Tamással megkedvelték egymást. Tamás egyszer azt mondta neki, hogy számára csak egy kislány van a világon és ezt a hüvelykujjával mutatta is. Legközelebbi levelemhez Naghyanyám rajzolt egy hüvelykujjat és oda irta : "Csak egy van!" Az időpontra már nem emlékszem, de megism,ertem Tamás Édesdappját is, aki egy nagyon meggyötört, összetört ember benyommását keltette bennem.Látszott rajta, hogy sok mindent átélt a háború alatt és után. Szimpatikusak lettünk egymásnak.Később sok mindent megtudtam tőle ami magyarázatot adott egy-két homályos kérdésre.A fiát nagyon szerette, aggódott érte, s ha módjában lett volna többször is találkozott volna vele.Tudomásom szerint már nem él él, a leveleit megőriztem , s nem olyan régen elküldtem Tamás általam ismert lakcimére úgy éreztem, hogy ez nem az én " hagyatékomat" képezi. Tamás Édesapjára a későbbiekben még visszatérek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naplotoredekek.blog.hu/api/trackback/id/tr4868341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása